Waarom hallo, kiezen

pijl_algemeenSuperieure service en support

Een goede service richting de klanten is voor hallo, het uitgangspunt van iedere dienst. Dit begint bij het in kaart brengen van de huidige situatie. De accountmanagers van hallo, zijn bevlogen en beschikken allemaal over inlevingsvermogen, hierdoor kunnen zij u voorzien van een passend advies. Gedurende het implementatie proces zorgt een projectmanager ervoor dat er duidelijke afspraken worden gemaakt zodat u precies weet waar u aan toe bent en de techneuten zorgen vervolgens door hun kundigheid voor een soepel verloop van dit proces. Maakt u eenmaal gebruik van één van hallo, diensten, dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. Of u nu wilt dat wij *24/7 bereikbaar  voor u zijn of gewoon tijdens kantooruren, bij hallo heeft u altijd snel iemand aan de lijn.

pijl_algemeenBetrouwbare partner

Hallo, hecht grote waarde aan het principe “ afspraak is afspraak”. Gebruikers moeten er immers van op aan kunnen dat de overeengekomen faciliteiten op het overeengekomen tijdstip beschikbaar zijn. Dat schept duidelijkheid. Ook in technisch opzicht is betrouwbaarheid zeer belangrijk, hierom kiest hallo, ervoor om alleen te werken met gerenommeerde partners die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Tritel aan haar diensten.

pijl_algemeenInnovatief en specialist

Als pionier begonnen en inmiddels uitgegroeid tot een specialist op het gebied van onder andere Hosted VoIP. Innovatie is vanaf dag 1 een belangrijke kracht van hallo. Met een jong team dat constant op zoek is naar mogelijkheden en ontwikkelingen op de Telecom markt, probeert hallo dagelijks het verschil te maken.

pijl_algemeenEén aanspreekpunt

Als klant heeft u bij hallo een eigen accountmanager. Dat betekent dat uw vragen, wijzigingen en/of problemen snel worden verwerkt. Staat u bij providers vaak minuten lang in de wacht of wordt u van het kastje naar de muur gestuurd, bij hallo krijgt u altijd direct iemand aan de telefoon. Door korte communicatielijnen kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd. Wij maken geen onderscheidt in grote of kleine klanten, bij hallo krijgt iedereen dezelfde superieure service.

pijl_algemeenTransparant en overzichtelijk

Samen werken met mensen waar je van op aan kunt en weten waar je aan toe bent wanneer je iets afspreekt. Dat zijn 2 zeer belangrijke kernwaarden van hallo. Geen ingewikkelde voorwaarden, of onduidelijke verbintenissen. Uw facturen zijn altijd online inzichtelijk en duidelijk uitgesplitst. Transparantie in gemaakte afspraken en overzichtelijke facturatie, dat is waar u op kunt rekenen wanneer u een dienst afneemt van hallo.

*Afhankelijk van overeengekomen SLA